Wednesday, June 3, 2009

SEJAUH MANAKAH ANDA TELAH MERANCANG MASA DEPAN ANDA & KELUARGA ANDA?....


Pernahkan anda melihat logo ini...Takaful Ikhlas Sdn Bhd adalah anak syarikat MNRB Holdings Bhd.Beroperasi berlandaskan prinsip syariah dalam perniagaan takaful.
Kenapa perlu memilih takaful?
Takaful adalah satu perniagaan ataupun pelaburan yang halal berbanding insuran konvensional yang telah diharamkan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan.
Keistimewaan dan Kelebihan Takaful Ikhlas..
Ramai di antara kita sering tertanya-tanya apakah kelebihan Takaful Ikhlas berbanding dengan insurans islam yang lain seperti Etiqa, Takaful Malaysia atau PruBsn Takaful?Setiap insurans yang ada di dalam negara kita Malaysia ini mempunyai kelebihan masing-masing. Ia diibaratkan seperti saling melengkapi antara satu sama lain.
1)Pemilik polisi dikecualikan dari pembayaran sumbangan sekiranya mengalami salah 1 daripada 40 penyakit kritikal sehingga sijil matang.
2)Pemilik polisi boleh membuat pengeluaran 30% dari simpanan selepas 5 tahun simpanan sebanyak 3 kali sepanjang tempoh polisi.
3)Zakat simpanan dibayar oleh syarikat.
4)Jika berlaku kematian tidak perlu membuat bedah siasat(post mortem)
5)Segala pelaburan simpanan adalah dijamin halal dan dikawal oleh Majlis Penguasaan Syariah
Jadi...apa tunggu lagi...
Menabung,berlindung & Beramal berlandaskan Syari'at...
Khairul Azwan Bin Hj Senis
Perunding Takaful
012-9603591/019-7429398

1 comment:

  1. CIKGU KHAIRUL!
    Rebutlah peluang! Baru lancar..

    Anda adalah perintis awal! Fikirkan rangkaian jaringan anda dalam tempoh 2 tahun akan datang! Hanya dengan 2 kaki infiniti..Potensi side income sehingga 4 angka sehari!
    Telah terbukti biasanya orang yang berjaya dalam bisnes networking kerana dia mendapat peluang lebih awal dari kita..Kini giliran anda dapat PELUANG AWAL!!

    BUKAN ORANG YANG TERLALU PINTAR,HEBAT ATAU KUAT YANG AKAN BERJAYA..TETAPI SIAPA YANG CEPAT SAMBAR PELUANG!!

    KEPADA SESIAPA YANG INGINKAN KEJAYAAN,TAK USAH ANDA FIKIR LAGI, TUNGGU LAGI, MULAKAN LANGKAH KEJAYAAN ANDA DENGAN BERGABUNG BERSAMA KAMI.

    "Langkah Pertama Itu Pengharapan, Sedangkan Yang Tidak Melangkah Langsung, TIDAK ADA Harapan. Jom Mulakan Langkah Pertama Anda Sekarang"

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...