Sunday, June 21, 2009

TELATAH ANAKKU SAYANG....




Melayan anak-anak ni memang kena byk Sabar..Yg penting kita seagai ibubapa kena pandai mainkan peranan..kena tunjukkan contoh yg baik...Betu X?...emmm suka sgt tengok gelagat diaorg..Kalo bercakap pun dah mcm org dewasa...anak dara aku ni..Azwardah Safyah...kalo bercakap mengalahkan kita..tpi ada pemalu sikit bila jumpa org...mcm bapaknya...Bapak Brek Anak Rintik...Hehehe...Cerewet...memg cerewet..ada ke patut...Gini...suatu ptg aku ajaklah kuar mkn2....anak dra aku leh tanya.."nak mkn kat mana ayah?tempatnyer panas x...emmm wardah nak makan tempat yg ade aircondlaa...biar sejuk..."Amboi!!!dimannyer anak aku.,..sapelah yg ajar ni..ini mesti kerje ibu dia...Apalagi selaku bapak....kenalah nasihatkan ank..karang terbawa-2 samapai ke besou..susah nanti...KUat merajuk juga...mana x nyer adiknya suka kacau kakak..bila bergaduh...aku suruh kakak mengalah...dan dia le kadang kena marah..sebab melayan adiknya....Kesian Kakak...Itulah namanya kakak...emmm tapi semua tu perkara biasa...yg aku suka bila tengok kakak pandai ambil hati adiknya..lagi2 kalo2 ada makanan mesti dia akan bg adik sebelum adik mengamuk...kalo nak beli brg ..kakak suka pesan beli 2..Satu untuk kakak dan satu untuk adik...macam tu lah anak ayah!!


Azzikri Darwisy...my Hero..memng Hero..Ganas!!!lincah!!Aktif!! dan manja....dia suka menyanyi dan suka cari gaduh..HAHAHA!!!mcm bapak dia juga ...Lagu kegemaran si adik ni ialah "Sayang ibu,,,sayang ayah,,.,,sayang kakak...Sayang adik...lalallala".....haaa,,,itu lah lagu dia..adik suka meniru...Apa yg dibuat oleh kakaknyer semua dia nak buat..Ari tu kakak nak sembahyang kononnya...pakai telekong..eh dia pun nak pakai...kalo tak bgi mengamuk...Itu jelah modal dia...EMmm kakak sepit rambut...eh..dia pun nak sepit rambut..terpaksa la bgi...daa...bila berjalan kat Shopping Complex..org tengok je..lelaki ke pempuan budak ni...Rambut belakangf daa le panjang...Ini kerje aku ni..kecik2 dah ajar anak lelaki rambut pnjang...kecik2 je bleh...dah besar mana boleh...


ok... setkat tu dulu..nanti sambung lgi..Apa yang penting!!! Ayah dan ibu sayanggggg korang!!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...