Thursday, June 4, 2009

SINGAPURA.....

Aloo..semua...
nak citer skit pengalaman famili aku g Singapura nie...
Camner bleh g saner?..itu mungkin pertanyaan dari korang kan...
alaaaa....kesnyer..rombongan wife aku ngan geng KDP 14 minggu dia...
so..aku pun ikut samer ler..biler lagik nak g luar negara..hehehe...
Korang tau x kos nak g saner?..nie aku bagitau...ni siap pakej ler...
AKU =RM 139 WIFE AKU =RM 139 WARDAH =RM 119 DARWISY = RM 19

Semua sekali RM 416....rabak duit aku..hehe..

Program di Singapura....
1.gie sains centre dia...nengok wayng kat situ...pening kepala tengok pasal besor sngat skren dia..
2.gie Arab Street...makn n beli cenderamata..
3.gie Sentosa Island...kat sini ler kerajaan Singapura nak wat ala Hollywood...nak wat Disneyland..tp masih dalam pembinaan..mungkin 2010 siap..kat sini gak ader underwater world..kiteorg kat sini just tengok Song Of The Sea jer...best giler...kat youtube ader video nie..taip jer Song Of The Sea kat search dia..

itu jelah programnyer...abis jer g Sentosa island terus blik JB...
Aku upload skit gambar kenangan kat saner...


Bergambar kenangan di Singapore...Berlatarbelakangkan patung singa...hehe..

Sentosa Island...menunggu Song Of The Sea...

Merajuk nak beli kipas tp x dpat...mahal tu...10 dollar..kalu duit malysia dkat2 RM20 kot...

Terpaksa gak beli pasal dah wat hal kat situ....hehe...itu ler kipasnyer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...