Monday, June 8, 2009

MANCHESTER UNITED.....

hi semua...
Kenapa Manchester United?..hehe...korang semua pun tau kan..bulan 7 nie pasukan nie akan datang ke Malaysia..TOUR diorang...so kat sini dengan rasa bangga dan riaknya aku dah beli tiket perlawanan MALAYSIA VS MANCHESTER UNITED...
Harap2 masa kat saner tu nanti dapat ler tengok pemain2 MU nie dengan dekat...Van der Sar, Ronaldo,Rooney,Vidic,Rio Ferdinand dan bnyak lagi..huuu..camner ler perasaan aku tu nanti yer..nak g OLD TRAFORD jauh sangat...kat malaysia pun jadi ler...
InsayAllah aku g saner ngan 5 org kawan aku...sebuah kete ler tu..kongsi2..Tiket kiteorg beli pun yang murah jer..RM 68 jer...tp kiteorg ader teknik baik punyer nak g kat tempat yang org bayar mahal2..hehe..tiket semua free seater...heheh...dah beli tiket tu kiterog dpat ler free pass training diorang..time tu ler snap gambar diaorg..skill mcm2 keluar..heheh..tak sabar plak rasenyer nak tunggu blan 7..
Erm...nanti aku download gmbar tiket & free pass training tu kat korang semua tengok..ingat nak laminate tiket tu..KENANGAN tu...
See Ya...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...