Friday, December 30, 2011

HAMSTER............

Allooooooooooooo....
hah...ni citer plak pasal menatang seekor nie...
dah lame anak dara aku nak bela menatang nie...
tp aku jer yg x kasi...
takut dia x pandai jaga...
last2..smalam gie kedai nak beli akurium tuk bela ikan...
tup2..terbeli plak HAMSTER...
pasal akurium mahal...hhehhe...
yelah...terpikir jugak.
kesian anak aku....
dah hampir setahun mengidam nak bela HAMSTER...
bagi ler peluang kat dia...
mana tau ok jer dia jaga nanti...
so...beli sarang dia...
3 ekor HAMSTER...
nama pun dah ader...
Kiki...Lala...Lulu....
smpai umah aku plak yg lebih2...hahahah...
bagi makan minum...
harap bertahan ler HAMSTER nie...
maka mencarilah aku blog2 yang ada tips penjagaan HAMSTER nie...
nasib baik kat tenet banyak maklumatnya...
thank En Google....hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...