Wednesday, November 30, 2011

CELIK EMAS.....

Assalamualaikum.....
harap korang semua sihat2....
kali ni aku cerita sikit pasal EMAS...
sesuai ngan tajuk aku tuu...
CELIK EMAS...

korang dah simpan EMAS blum?
kalu blum...elok2 ler simpan dulu sikit2...
bukan aper....tuk simpanan masa hadapan...
Kalu diikutkan trend harga EMAS nie...
mesti dalam trend MENAIK...
harga tahun lepas xkan sama harga tahun ni...
walaupun ada kalanya harga EMAS ni menurun...
pasti xkan sama dengan yang tahun lepas...

Contohnya ada pada aku sendiri...
EMAS pertama aku beli pada bulan JANUARI yg lalu...
20 gram = RM3000
Sekarang bulan NOVEMBER....
20 gram = RM 3800

RM800 tu kenaikannya...kalah ASB setahun....
opsss...lupa nak bagitahu...EMAS aku beli nie keluaran PUBLIC GOLD...
Sekarang aku mula berjinak2 plak ngan brg kemas...
InsyaAllah...

kalu korang nak tahu lebih mendalam hal2 emas nie...
korang heloo je kat aku...
24 jam enset on...hehehe...
kalu x nak tepon, baca pun bleh...
baca kat blog EMAS aku nie...

www.dinaremas2011.blogspot.com

harap2 lepas nie ada yg mula CELIK EMAS....
adios...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...