Sunday, August 16, 2009

BOLA OH BOLA.....

alooo....
Akhirnya..Musim baru EPL dah bermula...ape akan jadi pada Team MU aku yer..
Harap2 tahun nie kekalkan gelaran JUARA EPL tuu...
Aku kat sini nak citer kat korang pasal STADIUM ASTRO..aper tu ekk??..
Aku nak ajak kaki or not kaki bola kat seluruh malaysia nie join liga Stadium Astro...Daftar jer..Korang akan jadik manager n arrange pasukan korang...korang pilih sendiri pemain korang...senang jer...
Dan 1 lagi..aku der wat LIGA aku sendirik..so pasal tu nak ajak korang lawan pasukan aku...huhu..perasan kuat ler tuu...so aper lagikkk ...daftar ler kalu berani lawan team aku...heheheh...

DAFTAR KAT SINI....http://fantasy.stadiumastro.com/

Dan tuk pengetahuan korang jugak...STADIUM ASTRO nie ader wat pertandingan..setiap bulan pasukan yang tertinggi akan dapat hadiah...try yer...

KOD LIGA AKU... 33532-3589 ......nanti kalu dah daftar.. klik join liga n tulis no yang aku bagi tuu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...